Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

21. 8. 2012 15:44
jedna věc mě v posledním týdnu fakt mrzí

že k tak významné akci jako Prague Pride Parade si nikdo nedal práci, aby napsal aspoň jeden článeček.;-D

0 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

21. 8. 2012 15:48
Re: jedna věc mě v posledním týdnu fakt mrzí

;-D;-DR^

0 0
možnosti
DM

Aretta

21. 8. 2012 15:24
Začíná mi být líto,

že jsem si neudělala čas a vše mám pouze zprostředkovaně. Tak příště!

R^

0 0
možnosti
HFD

panihani

21. 8. 2012 12:33
ne.

RvRvRv Taková akce mi v Praze nechyběla a doufám, že na ni nikdy nenarazím. Nenarazím na individua spoře oděná jen na nejintimnějších místech, na transparenty s penisy v konečníku. Ne a ne. Sex patří do postele a ne na Václavák. Nikdo je tady neutlačuje, tak ať si propíchnutý penisy předváděj někde jinde.... ale ne veřejně!

1 0
možnosti
PH

petrhajek.bigbloger.lidovky.cz

21. 8. 2012 12:01
Podle popisu to dělá dojem slavnostních pochodů

na 1. máje, oslavující vítězství pracujícího lidu. Byly i alegorické vozy, jen namísto dechovky či vojenské hudby znělo tuc tuc.

Já nějak ty ideologicky zabarvené pochody nemusím, na žádnou stranu. A názorově vcelku souhlasím s Emundem Zmijákem - nemám absolutně nic proti homosexuálům ani žádné jiné menšině (pokud neubližují ostatním proti jejich vůli), ale přijde mi nevkusné to takto prezentovat. A podle popsaných sloganů a nebo větě, o které je blog http://hrabica.blog.idnes.cz/c/283794/Nenormalni-je-nebyt-gay.html mi to přijde nevkusné, ač jsem tam nebyl (/neměl jsem důvod).

1 0
možnosti
DM

Aretta

21. 8. 2012 15:25
Re: Podle popisu to dělá dojem slavnostních pochodů

Protivo Vy jeden ošklivá ;-)

0 0
možnosti
PP

fidel

21. 8. 2012 11:40
karma

R^V[>-]

0 0
možnosti
JS

Juraj 1

20. 8. 2012 20:38
oK. a co technoparty na Vácklaváku

to je to správné místo?

Fakt nechápete souvislosti?

0 0
možnosti
L2

Lanta 20O4

20. 8. 2012 20:44
Re: oK. a co technoparty na Vácklaváku

Technoparty a pride je poněkud rozdíl. Techno duní nonstop dnem i nocí takže lidi nemohou spát, zatímco průvod pride prošel Václavákem za pár desítek minut a měl maximálně na svědomí to,že zdržel pár lidí ,kteří měli naméřeno přes Václavák. Navíc jsem si nevšiml,že by to zdržení někomu vadilo. Přihlížející lidé (převážně turisti ) většinou tlaskali a fandili průvodu.;-)

2 0
možnosti
L

lesicatko

20. 8. 2012 20:37
Ten teplotný rekord v Prahe

Je tiež dôsledkom toho pochodu ? :)

2 0
možnosti
VL

Aries2

21. 8. 2012 8:06
Re: Ten teplotný rekord v Prahe

když se ti nelíbí teplota v Praze, vrať se domů:-P

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

20. 8. 2012 20:12
Já mám pocet, že testují míru tolerance

A že kvůli tomu zacházejí příliš daleko (alespoň někteří). Protože jsou si velmi dobře vědomi, že to většinovou společnost více či méně dráždí.

-

Nerad bych se dožil doby, kdy testy tolerance postoupí až k ošahávání náhodných kolemjdoucích za účelem ověření tolerantnosti k menšinové sexuální orientaci. Mě odlišná sexuální orientace nezajímá a byl bych rád, kdyby s ní tito lidé zacházeli jako ti nemenšinoví - pokud možno ne na veřejnosti. Karneval ať si klidně pořádají, ale sex ať z toho vynechají.

-

Protože když teď chytli chlapíka, co onanoval před dívčím internátem, hrozí mu tři roky. A já se ptám - dělal opravdu něco zásadně odlišného, než účastníci tohoto průvodu? Prostě svoji sexuální orientaci pohoršujícím způsobem prezentoval na veřejnosti.

6 0
možnosti
L2

Lanta 20O4

20. 8. 2012 20:21
Re: Já mám pocet, že testují míru tolerance

Na pride nikdo neonanoval ani se neodhaloval. Ano,bylo tam k vidění pár lidí v trenclích a v dámském spodním prádle,ale nikdo se neobnažil a už vůbec s nikým neměl žádný sex. Vše se odehrávalo za doprovodu hudby. Prostě tanec. Srovnávat to s nějakým onanistou je poněkud nefér;-)

3 0
možnosti
KC

vialli

20. 8. 2012 20:11
Something stupid!!

Musíme na tom být moc zle, když nás přitahuje takové úchylné trdlování.  :-/

8 0
možnosti
JL

uumaa

20. 8. 2012 19:40
Karma

:-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1949x
Čerstvý absolvent vysoké školy, lektor angličtiny.

Seznam rubrik